
23-11-2023
Amazis02 - Świadczenie Pielęgnacyjne - styczeń 2024
Zmiana wysokości Świadczenia Pielęgnacyjnego od stycznia 2024 r.
Czytaj więcejPoprawnie zapisano się do newslettera.
Coś poszło nie tak, błąd podczas zapisu do newslettera. Skontaktuj się z nami.
Już subskrybujesz nasz newsletter.
23-11-2023
Zmiana wysokości Świadczenia Pielęgnacyjnego od stycznia 2024 r.
Czytaj więcej16-11-2023
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 17 listopada 2023 (piątek) kontakt z naszym D.O.K nie będzie możliwy.
Czytaj więcej15-11-2023
Udostępniliśmy Państwu aktualizacje programów IZYDA,INDRA,MINERWA, ATAR, TARA i ORION automatycznie przedłużające licencje na rok 2024.
Czytaj więcej15-11-2023
Udostępniliśmy Państwu aktualizacje systemów AMAZIS, NEMEZIS, CHEOPS, TALES, ETER, ELPIS, HARMONIA i AURORA umożliwiające aktywację programu na rok 2024.
Czytaj więcej15-11-2023
Aktualizacja programu HELIOS - pomoc społeczna z możliwością zamówienia oraz aktywacji programu na 2024 dostępna będzie od 13 grudnia 2024.
Czytaj więcej15-11-2023
Uprzejmie informujemy, iż uruchomiliśmy dodatkowy kanał kontaktu z DOK dla naszych klientów poprzez konto na FaceBook'u.
Czytaj więcejOd 20 lat INFO-R pomaga pracownikom jednostek budżetowych w podnoszeniu jakości i sprawności podejmowanych działań poprzez dostarczanie nowoczesnego, łatwego w obsłudze i zgodnego z obowiązującym stanem prawnym oprogramowania.
W naszej firmie rozumiemy, że każdy z naszych klientów jest wyjątkowy a potrzeby jednostek budżetowych są stosunkowo różne, dlatego dostosowujemy nasze oprogramowanie przy współudziale naszych klientów tak, aby ułatwiało ono użytkownikowi owocną pracę i sukces w działaniach zawodowych.
Staramy się wspierać naszych klientów oferując im pomoc grupy bardzo zaangażowanych, stale podnoszących swoje kompetencje, pracowników Działu Obsługi Klienta oraz Działu Informatycznego. Oferujemy wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu każdego problemu.
Staramy się, aby użytkownicy naszych programów czuli się wyjątkowi. To dla Państwa połączyliśmy 20 lat doświadczenia, pasję programistów i otwartość na wszelkie sygnały płynące od naszych klientów.