Poprawnie zapisano się do newslettera.
Coś poszło nie tak, błąd podczas zapisu do newslettera. Skontaktuj się z nami.
Już subskrybujesz nasz newsletter.
10-07-2020
PowrótSzanowni Państwo.
Wszystkie systemy dziedzinowe firmy INFO-R posiadają, zaimplementowaną w oknie Poczty Empatii, funkcjonalność pozwalającą na kontrolę wysyłanych przez pocztę POTWIERDZEŃ odebrania przez Państwa jednostkę wiadomości. Wysłanie potwierdzenia odbywa się automatycznie, jeżeli wszystkie systemy działają poprawnie tzn. nie ma problemów ze stabilnym działaniem platformy Empatia, włączona jest transmisja komunikatów itp. Potwierdzenie odebranej wiadomości powoduje zmianę statusu w/w wiadomości na platformie Empatia na "ODBIÓR POTWIERDZONY", co chroni jednostkę przed otrzymywaniem tzw. "dubli wniosków" (tego samego wniosku świecącego się w oknie poczty na czerwono, przesłanego ponownie przez Empatię na drugi dzień).
W najnowszej wersji 1.21a oprogramowania Empatia - Administracja przygotowaliśmy funkcję umożliwiającą zbiorowe potwierdzenie odebrania wiadomości pocztowej. Po zalogowaniu się do programu Empatia - Administracja, możemy dokonać "ręcznego" potwierdzenia odebrania wiadomości pocztowych z systemu Empatia, których odbiór, z przyczyn niezależnych od systemów dziedzinowych, nie został poprawnie potwierdzony w bazie centralnej Empatia i może skutkować otrzymywaniem tzw.: dubli wiadomości na skrzynkę jednostki.
W celu potwierdzenia odebrania wiadomości przez jednostkę należy w głównym oknie programu Empatia - Administracja wybrać ikonę NIEPOTWIERDZONE WIADOMOŚCI POCZTOWE:
Jeżeli w kolejnym oknie pojawią się pozycje, należy je wszystkie zaznaczyć porzystając z ikony ZAZNACZ WSZYSTKIE a następnie przesłać zbiorcze potwierdzenie odebrania w/w wiadomości korzystając z ikony POTWIERDŹ WIADOMOŚĆ.
UWAGA!!!
Wskazane jest wykonywanie w/w czynności codziennie(!) na koniec pracy jednostki (w okresie wzmożonego napływu nowych wiadomości pocztowych na skrzynkę poczty Empatii danej jednostki), co uchroni Państwa przed napływem tzw. dubli wiadomości (tej samej wiadomości, przesłanej przez Empatię kolejny raz)
Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.
Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.
Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.
Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.
W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.
Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.
info-r.pl
1PHPSESSID
Pozwala na ustanowienie i utrzymanie sesji pomiędzy użytkownikiem i serwerem, co umożliwia zapamiętywanie danych pomiędzy poszczególnymi podstronami (np. zawartości koszyka).
Istnieje: do zamknięcia przeglądarki
Typ: HTTP
Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.
info-r.pl
2CookieConsent
Przechowuje ustawienia użytkownika odnośnie zaakceptowanych plików cookie.
Istnieje: 365 dni
Typ: HTTP
bubble
Przechowuje informacje, czy powinno się wyświetlić użytkownikowi dymek reklamujący zapisanie się do newslettera.
Istnieje: 30 dni
Typ: HTTP
smartsupp.com
6ssupp.vid
Przechowuje unikalne ID użytkownika w celu zapewnienia funkcjonowania modułu LiveChat. Dzięki temu możliwe jest powiązanie użytkownika z konkretną konwersacją, dzięki czemu nawet po odświeżeniu strony można powrócić do rozpoczętej wcześniej rozmowy.
Istnieje: 6 miesięcy
Typ: HTTP
_ss.enableSounds
Przechowuje ustawienia dźwięku modułu czatu.
Istnieje: do usunięcia przez aplikację lub użytkownika
Typ: Local
ssupp_<CHAT_KEY>
Przechowuje dane związane z użytkownikiem oraz jego ustawieniami związanymi z danym oknem czatu.
Istnieje: do usunięcia przez aplikację lub użytkownika
Typ: Local
ssupp_<CHAT_KEY>message
Przechowuje wiadomość, którą użytkownik zaczął pisać, dzięki czemu rozpoczęta wiadomość nie znika nawet po ponownym załadowaniu strony.
Istnieje: do usunięcia przez aplikację lub użytkownika
Typ: Local
ssupp_<CHAT_KEY>opened
Przechowuje informację, czy dane okno czatu jest zamknięte czy otwarte, dzięki czemu po odświeżeniu strony wyświetla się ono z zachowaniem poprzedniego stanu.
Istnieje: do usunięcia przez aplikację lub użytkownika
Typ: Local
ssupp_<CHAT_KEY>vid
Działa identycznie jak cookie ssupp.vid.
Istnieje: do usunięcia przez aplikację lub użytkownika
Typ: Local
www.google.com
1_GRECAPTCHA
Wykorzystywany przez narzędzie reCAPTCHA do wykonania niezbędnej analizy ryzyka w celu ochrony serwisu przed SPAMem w krytycznych obszarach (np. formularz zapisywania się do newslettera).
Istnieje: do zamknięcia przeglądarki
Typ: HTTP/Local
Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.
smartsupp.com
3ssupp.visits
Śledzi ilość poprzednich wizyt danego użytkownika, co pozwala na lepsze dopasowanie automatycznych wiadomości i zachowania czatbotów.
Istnieje: 6 miesięcy
Typ: HTTP
ssupp_<CHAT_KEY>
Przechowuje dane odnoszące się do danego użytkownika oraz jego preferencji.
Istnieje: do usunięcia przez aplikację lub użytkownika
Typ: Local
ssupp_<CHAT_KEY>visits
Działa identycznie jak cookie ssupp.visits
Istnieje: do usunięcia przez aplikację lub użytkownika
Typ: Local