Witaj!
Zapisz się do Naszego newslettera, aby być na bieżąco.
Newsletter

Poprawnie zapisano się do newslettera.

Coś poszło nie tak, błąd podczas zapisu do newslettera. Skontaktuj się z nami.

Już subskrybujesz nasz newsletter.

Zamów rozmowę
Trwa pobieranie dostępnych terminów konsultacji
Termin konsultacji został zarezerwowany! Potwierdzenie terminu otrzymasz na podany adres e-mail.

Producent i dostawca nowoczesnych systemów informatycznych
dla jednostek budżetowych.

Poradnik - Amazis

Poniżej znajdziecie Państwo listę najczęściej zadawanych pytań dotyczących instalacji, aktualizacji i obsługi programu Amazis - Świadczenia Rodzinne:

W jaki sposób zapytać w CBB o osobę UA w związku z pobieraniem 800+? Amazis02
Usługa ZUS i KRUS - pobieranie informacji o przyznanym dodatku pielęgnacyjnym
Czym się różnią zdarzenia "Zmiana" na wniosku o świadczenie pielęgnacyjne?
Usługa ŚWIADCZENIA WSPIERAJĄCE
W jaki sposób przyznać zasiłek pielęgnacyjny osobie powyżej 75. roku życia?
Prawa nadawane pracownikom
Użytkownik SYSDBA - kiedy się pojawia?
Przekazanie plików bazy danych programu na serwer FTP producenta
W oknie wnioskodawców nie widać wniosków ze starszych okresów
Aktywacja programu online
Co oznaczają czerwone wiadomości w oknie poczty?
Świadczenie pielęgnacyjne na starych (do 31.12.2023 r.) i nowych (od 01.01.2024 r.) zasadach - różnice
Co oznacza komunikat o treści '11.07.2023 is not a valid date and time'?
Co zrobić w sytuacji, gdy na sprawozdaniu nie zgadzają się wydatki na świadczenie pielęgnacyjne?
Co zrobić w sytuacji, gdy pojawia się problem z wysyłką wiadomości przez system Emp@tia?
Co zrobić, gdy podczas naliczania zbioru centralnego, nie tworzy się plik XML?
Co zrobić, gdy pojawia się problem z instalacją aktualizacji?
Czy poprzez funkcję poczty Systemu Emp@tia, można wysyłać wiadomości, czy tylko odbierać?
Dlaczego podczas instalacji aktualizacji pojawia się komunikat o treści 'Cannot perform operation -- DB is not open'?
EMP@TIA - USŁUGA ZGON (dane osób zmarłych)
Jak rozwiązać problem z aplikacją Windows Defender Security Center?
Jakie czynności wykonać w sytuacji problemów z wizualizacją wniosków elektronicznych?
Problem z wizualizacją plików XML po aktualizacji Windows10
Przy pomocy jakiej funkcji wykonać wysyłkę wiadomości do Urzędu Wojewódzkiego ?
Występujące w zbiorze centralnym walidacje twarde/miękkie, jak je odnaleźć?
Zablokowane konto Administratora, co należy zrobić?

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.