Witaj!
Zapisz się do Naszego newslettera, aby być na bieżąco.
Newsletter

Poprawnie zapisano się do newslettera.

Coś poszło nie tak, błąd podczas zapisu do newslettera. Skontaktuj się z nami.

Już subskrybujesz nasz newsletter.

Zamów rozmowę
Trwa pobieranie dostępnych terminów konsultacji
Termin konsultacji został zarezerwowany! Potwierdzenie terminu otrzymasz na podany adres e-mail.

Producent i dostawca nowoczesnych systemów informatycznych
dla jednostek budżetowych.

Poradnik - Helios

Poniżej znajdziecie Państwo listę najczęściej zadawanych pytań dotyczących instalacji, aktualizacji i obsługi programu Helios - pomoc społeczna:

W jaki sposób zapytać w CBB o osobę UA w związku z pobieraniem 800+? Helios
W jaki sposób założyć w programie i rozliczyć wniosek o usługi sąsiedzkie?
Obsługa skierowań do otrzymania pomocy żywnościowej w ramach Programu Fundusze Europejskie
Prawa nadawane pracownikom
Użytkownik SYSDBA - kiedy się pojawia?
Przekazanie plików bazy danych programu na serwer FTP producenta
Aktywacja programu online
Praca socjalna nie wykazuje się w sprawozdaniu
Co oznaczają czerwone wiadomości w oknie poczty?
W jaki sposób usunąć zdarzenie "Zakończenie realizacji wniosku"?
Co oznacza komunikat o treści '11.07.2023 is not a valid date and time'?
Co zrobić w sytuacji, gdy pojawia się problem z wysyłką wiadomości przez system Emp@tia?
Co zrobić, gdy podczas naliczania zbioru centralnego, nie tworzy się plik XML?
Co zrobić, gdy pojawia się problem z instalacją aktualizacji?
Czy można z terminalu mobilnego przesłać do (SD) Helios wywiad, który nie został podpisany?
Czy poprzez funkcję poczty Systemu Emp@tia, można wysyłać wiadomości, czy tylko odbierać?
Czy w programie (SD) Helios jest możliwość drukowania wywiadów?
Czy w programie (SD) Helios znajduje się lista wywiadów realizowanych w formie elektronicznej?
Dlaczego podczas instalacji aktualizacji pojawia się komunikat o treści 'Cannot perform operation -- DB is not open'?
Gdzie w programie Kalipso1 wprowadzić informacje dotyczące oceny sytuacji osoby lub rodziny i wnioski pracownika?
HELIOS korekta błędnie wybranego kodu świadczenia
Jak rozwiązać problem z aplikacją Windows Defender Security Center?
Jak założyć w Heliosie listę wypłat dla konkretnego kodu świadczenia (np. świadczenie jednorazowe 300 zł)?
Jak założyć w Heliosie listę wypłat na świadczenia tylko dla uchodźców UKR?
Jakie czynności należy wykonać w przypadku wystąpienia błędu w zbiorze centralnym, naliczonym w programie (SD) Helios?
Jakie czynności wykonać w sytuacji problemów z wizualizacją wniosków elektronicznych?
Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby poprawnie naliczyć i odesłać sprawozdanie z zestawów WAW?
Problem z wizualizacją plików XML po aktualizacji Windows10
Zablokowane konto Administratora, co należy zrobić?

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.