Poprawnie zapisano się do newslettera.
Coś poszło nie tak, błąd podczas zapisu do newslettera. Skontaktuj się z nami.
Już subskrybujesz nasz newsletter.
2023-11-15
Szanowni Państwo,
Udostępniliśmy Państwu aktualizację systemu:
TALES - pomoc materialna dla uczniów do wersji 1.47
umożliwiającą wygenerowanie zamówienia na licencję oraz aktywację programu na rok 2024.
Po dokonaniu aktualizacji programu - do 30 stycznia 2024 r - system będzie uruchamiał się jako wersja demonstracyjna i oczekiwał na wprowadzenie kodu aktywacji na rok 2024. Uprawniające do pobrania kodu aktywacji na rok 2024 jest przesłanie do INFO-R Sp.J. uzupełnionego danymi druku zamówienia dostępnego pod ikoną ZAMÓWIENIE LICENCJI. Uprzejmie prosimy o uważne i przemyślane wypełnianie druku zamówienia w części:
a) dotyczącej miesiąca wystawienia faktury (listopad 2023, grudzień 2023 czy styczeń 2024)
b) Dane Odbiorcy - użytkownika programu, gdzie koniecznie należy podać NIP jednostki do identyfikacji (numer NIP podany przy danych odbiorcy NIE BĘDZIE podany na fakturze VAT)
c) Dane Nabywcy - Gminy dokonującej zakupu, gdzie koniecznie należy podać NIP Gminy (numer NIP podany przy danych nabywcy BĘDZIE podany na fakturze VAT)
Zamówienia na licencje na rok 2024 będą przyjmowane przez naszą firmę tylko w formie elektronicznej wysyłki bezpośrednio spod programu. Jeżeli z powodów technicznych nie będą Państwo mieli takiej możliwości prosimy druk zamówienia z programu zapisać w formacie pdf i przesłać do nas na adres mailowy dorota@info-r.pl z podaniem informacji o problemach z wysyłką automatyczną online.
Faktury VAT z datą listopadową 2023 będą wystawiane dla zamówień przesłanych do dnia 30 listopada 2023.
Faktury z datą grudniową 2023 będą wystawiane dla zamówień przesłanych do nas do 22 grudnia 2023 (środa) do godziny 15.00 (data 22 grudnia 2023 JEST DATĄ WPŁYWU ZAMÓWIENIA DO NASZEGO SYSTEMU).
W związku z powyższym, uprzejmie prosimy o monitorowanie przez Państwa kwestii zamówienia i faktury, w głównym oknie programu lub pod adresem dorota@info-r.pl.
Po tym terminie wszystkie zamówienia (bez względu na określenie daty faktury na druku) będą realizowane z datą styczniową 2024.
Uprzejmie informujemy, iż we wszystkich w/w systemach, po aktualizacji, aktywna będzie funkcja aktywacji programu online na rok 2024. Po przesłaniu zamówienia w formie elektronicznej, użytkownik będzie miał możliwość aktywowania programu online, korzystając z ikony AKTYWACJA (menu System - Rejestracja). Po wybraniu ikony AKTYWACJA program zostanie aktywowany na rok 2024, jeżeli Państwa zamówienie zostało już przetworzone przez system zamówień naszej firmy. W przypadku, gdy zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone pojawi się stosowny komunikat i należy ponowić próbę aktywacji programu po jakimś czasie (zamówienia będą przetwarzane do 24h).
Wychodząc naprzeciw Państwa zgłoszeniom uprzejmie informujemy, iż od 14 września 2020r wprowadziliśmy zmiany godzin pracy naszego DOK oraz Działu Technicznego i wydłużamy do godziny 16.00 w środę i czwartek dostępność naszych pracowników. Jednocześnie informujemy, iż wprowadzamy jeden, stały termin udostępniania wszystkich aktualizacji. Najnowsze wersje programów będą Państwu udostępnianie TYLKO W ŚRODY.